Om oss

Hej!! Vi är två tjejer som nyss har skapat denna blogg. Nu ska vi berätta lite om oss!


                                                                    Anna!
Hej alla nu ska jag berätta lite om mig. Jag heter Anna och jag har brun hårförg och grönbrun ögonfärg. Jag älskar hästar och jag går på ridning, den bästa hästen där heter Hansolo men kallas solo. Jag har ridit i ca 5år. Jag gillar andra djur. Jag har djur det är: hund: Hobbe, katter:Micki,Maja,Findus och Felix. Mina vandrande pinnar: Hugo,Femlan,Lillen,Pricken,Halvan,sötiz och Randen. skolan=SUGER FETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sssssslllllllluuuuuuuttttttttt!!!!!!!!


                                                                   Lisa!
Hejsa jag heter Lisa och jag är 11 år men fyller snart 12 år.Jag är blondhårig och har blågröna ögon.Jag går på ridnign och min favvohäst där heter Labbolina.Jag älskar djur och jag har en katt som heter Keno.Han är en bondkatt på 4 år.På min fritid är jag med min bästis Anna som jag har denna bloggen med.Jag har bdb och om ni också har det så heter jag Labbolalle om ni vill så kan ni bli kompis med mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag kollat eran blogg Anna och Lisa / Hanna,T. ♥

2010-02-15 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0