På onsdag

Hej det är jag Anna, på onsdag ska jag rida och då ska jag rida en lat häst och vi ska hoppa, jag tror vi ska hoppa 80cm,och nästa gång på ridningen tror jag att vi ska velja hästar då ska jag velja min favvo häst och gissa vem...................................................................joo:O...........................HANSOLO jIpPi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<:)->--<
men nu ska jag öva på TRÅKIGA glosorna, vi fick förra veckan glosor så övade jag på dom men så hade vi inte förhör på det istället så tittade vi på någon tråkig film så denna veckan fick vi dom IGEN,så jag behöver inte öva på dom så mycket. Jag tror jag måste öva på dom nu:(......ses......
hoppas Lisa skriver mer när hon kommer hem från ridningen:)
/Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0